DIETA SANATOASA LA SENIOR CLUB

DIETA SANATOASA LA SENIOR CLUB

DIETA SANATOASA LA SENIOR CLUB

Dragi cititori,
Va multumim ca ati ramas conectati la comunitatea noastra!

Astazi, in cadrul acestui nou articol pe blogul nostru SENIOR-CLUB.RO, vom vorbi despre nutritie, asa cum v-am promis in articolul precedent. De asemenea, va vom convige ca SENIOR CLUB nu ofera doar servicii premium de ingrijire in cadrul unui centru de batrani de lux, ci se focuseaza cu adevarat pe asigurarea unui stil de viata cat mai sanatos si pe un proces de aging cat mai lent.
Principiul nostru de functionare este faptul ca un stil de viata sanatos este alcatuit in proportie de 80% din nutritie si 20% din miscare. Acest fapt este inspirat si demonstrat de Pinchas Cohen, Decan al Leonard Davis School of Gerontology, care a sustinut ca doua cele mai importante aspecte care determina o imbatranire normala si sanatoasa sunt o dieta pe termen lung si programele de sport.

Mai precis, ce rol are nutritia asupra calitatii vietii noastre?
Pe scurt, o dieta bogata in fructe, legume si cat mai putina carne si produse procesate este cheia unei vieti sanatoase.
Un studiu important arata ca femeile intre 50-60 de ani care au mancat mai multe vegetale, cereale si peste, dar si mai putina carne rosie si procesata au sanse cu 40% mai mari sa ajunga la varsta de 70 de ani fara boli cronice.

DIETA SANATOASA LA SENIOR CLUB

dieta sanatoasa la senior club

Asadar, ce alimente vom integra in dieta dumneavoastra la SENIOR CLUB si ce rol demonstrat medical au acestea?
In cadrul celor 3 mese all inclusive oferite de noi zilnic, vom avea grija sa avem alimente cat mai sanatoase si proaspete, furnizate zilnic de catre fermierii nostri locali.

Astfel, conform studiilor asupra unei diete echilibrate, vom integra toate alimentele care au un efect anti-aging:
Legume verzi, care au proprietati antioxidante
Sardine, peste, care datorita continutului de Omega 3, reduc riscul de boli de inima si diabet, conform Academy of Nutrition and Dietetics
Somon, care reduce inflamatia articulatiilor si previne artrita
Alune, seminte si nuci, care consumate de 3 ori pe saptamana s-au dovedit a adauga 2-3 ani de viata, conform unui studiu al BMC Medicine
Brocoli, care ajuta muschii pentru o mai buna mobilitate, dar si fortifica sistemul imunitar


Spanac, care aduce un aport semnificativ de fier si contribuie astfel la buna functionare a organismului
Probiotice, care echilibreaza flora intestinala, elimina bacteriile si curata corpul de toxine
Oua, care sunt dovedite ca, mancate zilnic cate unul, conduc la o reducere cu 12% a riscului de infarct
Dintre toate acestea, dorim sa accentuam consumul de Omega 3, pe care in cadrul SENIOR CLUB il veti regasi in dieta zilnica. Dupa modelul de sanatate si longevitate a poporului japonez, vom incuraja consumul in proportii semnificative prin alimente pe baza de peste, intrucat acestea previn acumularea colesterolului in artere si au astfel un efect anti-aging considerabil.

ATENTIE! Studiile arata ca la fel de importanta ca si compozitia acestor alimente este si preparea lor!
Din acest motiv, in restaurantul SENIOR CLUB verificam cu atentie starea de salubritate a alimentelor si ne propunem ca acestea sa aiba o sursa sigura, sanatoasa si proaspata, de la producatorii nostril locali.

In viitorul articol, vom vorbi si despre programul nostru FITNESS CLUB. Daca mananci sanatos, dar nu ai un program care sa includa miscarea fizica, nu poti spune ca ai o viata sanatoasa! Asa ca ramaneti pe blogul nostru SENIOR-CLUB.RO pentru mai multe informatii relevante!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *